Tuesday 22 February 2011

me

assalamulaikum readers..sehat sehat ke sume?hope sehat yer..huhu..entry kali nie saya nak cerita pasal diri saya..saya nie seorang yang pemalu sebenarnya tapi banyak mulot kalu da kenal saya nie..saya suka bercakap suka tidur suka makan dan suka SHOPPING!!waahhhh SHOPPING memang my fav..suke sangat..hihihi..saya tak suka orang yang suka cakap belakang pasal diri saya tapi saya suka mengumpat orang..opsss!!sory ye kawan kawan kalau saya ada mengumpat anda sume..hihihii..lagi ape ye??emmmm....saya suka PET..i mean haiwan peliharaan..saya ada hamster..comey sangat taw..hihi..yang jantan nama nya SO`OD betina lak JOYAH..kenapa saya letak nama macam tu2??sbb yang jantan 2 macam BENDUL sikit yang betina lak garang giler..asek gigit saya jer..haish..terbalik lak kan..sepatotnya yang jantan la garang ini tak betina lak yang garang..pelik pelik..ok la len kali kite cerita cerita lagi ek..

notes : actually nak upload picture tapi lambat la..line slow..len kali saya upload yer

No comments: