Thursday 14 April 2011

macam mana nie?

salam readers..
ape la yg u`ll buat malam-malam gini yer
mesti ada yang dah tidur and ada yang jadi kelawar macam aku

pelik bonar title entry aku nie kan
macam mana nie?apa yang macam mana nie?
sebenarnya nye aku nak tanya korang sume
ape pendapat korang kalau seseorang tu selalu ada dengan kita 
tapi kalau kita marah or merajuk depan diorg
confirm diorg pujuk
tapi kalau dalam mesej diorang buat tak tau je kalau kita marah or merajuk
kalau lepak gan mmbr haram nak mesej
buat macam kita nie sampah je
and satu lagi situation 
orang tue suke marah-marah walaupun benda tue kecik je
tapi dia jaga kita bagai menatang minyak yang penuh
take care sangat pasal kita
walaupun dia tgh lepak gan kengkwn dia tp dia still mesej kita 24/7 
walaupun banyak mengongkong kita

mana satu yang korang pilih??
kalau aku la aku tak pilih dua-dua nie
aku suke orang yang kool and tahan perangai aku yang berubah2 nie
hahaha
aku just tanya korang je
pape pon jodoh ajal maut semua Allah yang tentukan
terimalah pasangan kita seadanya
insya-Allah kita akan bahagia

salam

No comments: