Monday 23 May 2011

shopping and shopping again!!!!



halu and salam peeps
suda lama tidak mengupdate blog

staright to the point la kan
shopping!
siapa suka shopping angkat tangan macam saya
hahhaah
aku memang suka sangat shopping
I LOIKE..

aku nak cerita pasal barang-barang branded yang korang beli dekat luar tu
contohnya perfume
adalah brand 
yang harga nye mencecah ratusan dan ribuan ringgit
haish korang nie tak baik membazir tau
apa kata korang beli hok celup je
maksud aku macam replika
kan sekarang nie banyak orang jaul replica yang sebijik macam ori punye
ada gred A gred AA gred AAA
aku pun ada jugak beli
aku selalu beli online je
senang tak ada buang minyak
semua barang yang aku dapat semua nya berbaloi
dalam 2 minggu nie aku suda beli  7 barang
termasuk kaka aku punye la
bayangkan la aku bole dapat 3 handbag RM100
kalau korang beli hok yang berjenama tu
RM3++ bole dapat 1 je
kalau hampa beli macam aku nie suda dapat 8 handbag suda
hahaha

bagi aku brand tu tak penting
yang penting keselesaan pemakai
terpulang pada individu
lain orang lain caranya
tepuk dada tanya selera

psstt aku sekarang nak beli perfume pulak
nak try burberry punya
nak beli h0k ori tak mampu
tunggguuuuuuuuu

kalau nak pi shopping online yang aku kata 3 beg RM100 tuh
pi kat sini dia punya FB

p/s : shopping la ikut kemampuan anda

No comments: