Sunday 1 April 2012

Tiada Lagi
assalamualaikum


dah lama gila aku rasa tak bukak email 
al-maklum la jarang dapat online sekarang 
time dok godek-godek tu tetibaa
jantung terussss dupdapdupdap
*pengsan terus

pang muka semula baru sedar ini bukan mimpi
*okay itu tipu
rupenya dah lama juga aku tak bukak email sampai kan email dari ex-BF aku dulu pun aku tak baca
okay la dulu kami couple lagi sekarang kahwin just kawan je dengan dia
terasa macam nak nangis je baca email yang dia kasi tuuu
*surrrrpppp sedut hinguss

tetiba teringat and rindu sangat masa bercinta dulu
dia couple paling lama aku 5 tahun nookk
*now im single and available ada sape nak borang tak hahah

seriously susah gila aku nak lupakan dia
tapi dia relax je sekarang dah ade aweksss baru kot
katanyeee la kann 
hope dia bahagia dunia akhirat amin ~

p/s : kan elok jadi kawan dari jadi musuh . tak gitu mak jemah ?

1 comment:

Dreamy Girls said...

hah? sian btl kat kamu. nanti kte story morry ek. banyak nak luah kat kamu.