Sunday 15 May 2011

dreammmmmm..

mood hari agak lemau la kan
aku tido around 6.45 am
bangun awal giler
haish mata pedih kepala pusing

aku nak cerita tentang tabiat aku nie
aku nie terlampau obses dengan HP
dalam bahasa jawa Henpon
aku tak tahu la kenapa aku obses sangat

aku nie tak bole tengok HP baru depan mata aku
karang ada je yang aku berkenan
lepas tu start kumpul duet
tapi yang paling mahal aku pernah beli
C6-01 laaa
suda lame aku kumpul duet 
tapi aku cadang mau shopping saje
tapi bile suda tengok C6-01
fuyooooooooo
melelehhhhhhh

korang tau ke macam mana HP tu
meh sini aku bagi tengok

(sumber google image)

dulu aku nak beli BB tapi sebab tak ada 3G
lagipun canggeh sangat tak reti aku nak guna
s0 aku pun rembat yang nie la

tapi sekarang aku suda jatuh hati sama ini HP

(sumber google image)

aku suke pinkkkkk
tak pe nanti aku da keje aku beli sendiri

p/s : psssssssstttttt korang rase ok tak HP nie??




No comments: