Wednesday 4 May 2011

mengidamkan Guess..emmm

salam peeps
watcha doink?
hope sihat-sihat belaka yee

mood : mengidamkan sesuatu yang mahal *tak mampu beli

today belek-belek kat google
and then ternampak jam yang dah lame aku teringin nak beli
chantek taw
emmm niat dihati memang nak beli 
tapi kalau harga dah sampai 3 4 angka memang aku tak mampu lah

(sumber google image)

nak yang ini

(sumber google image)

aku nak yang sebelah kiri nie
nak jugak nak jugak

(sumber google image)
macam nie pun jadilah

flip flop dari Guess pun cantik jugak
lebih trendy and look elegant



kalau handbag or purse aku lebih suke Channel
design dia lebih cantek dari Guess
maksud aku bukan Guess punya tak cantik
tapi Guess punya lebih nampak macam matured
ada jugak yang cantik

(sumber google image)

kalau nak baju aku selalu pakai je mana yang nampak cantik
walaupun harganya 10 hengget
yang penting nampak bergaya

aku tak mampu pun nak beli mahal-mahal
aku mampu pakai nie je

(sumber google image)

hope apa yang aku inginkan aku dapat 1 hari nanti amin...

p/s : aku bukan nak menunjuk ke ape ke..aku juz gtaw pendapat aku tentang benda-benda kat atas nie je aku tak mampu pun nak beli..semua di atas nie taste aku..tak tau la plak taste korang..



3 comments:

Anonymous said...

jam yg wane pink 2 pon beratus gk aq tgk.. HEHE.. mahai pe.. aq pon xmampu nk bli.. :D

huda yacob said...

wey 2 org yg bg la..werk :P

Anonymous said...

same je.. kepunyaan kmu gk,, ngeh3x.. :D