Monday 2 May 2011

one million love love love..bored!

salam peeps
petang-petang macam nie korang buat apa je kan
kalau yang keje tuh selamat kembali berkerja..padan muke korang kena keje
giler mulot..lazer ko
mentang-mentang aku tak keje dok kutuk orang pulak kan

berbalik la kepada entry aku kali nie
actually aku nak cerita pasal cerita yang selalu ada at TV*
tajuk dia adalah kena mengena dengan tajuk entry aku tuh
cuma aku ubah sikit je
satgi tak pasal-pasal kena sama pulok

actually cerita kalau dari negara sebelah *sebelah kiri ke kanan ke aku tak tau
mesti jalan cerita yang sama
tiap-tiap cerita yang diorang tayang pulak tuh
adik beradik la lepas tuh bukan adik beradik
aku dah bosan tengok cerita macam nie lah
cuba lah bagi cerita yang jalan cerita nye menarik sikit
haish bila aku tengok rase menyampah pulak
and aku ambil keputusan tak mo tengok cerita tuh dah
baik aku layan cerita kartun ada jugak seronok nya
oklah aku nak tidur nak besar kan segala-galanya
adios!

(sumber dari google)

kau lagi best la spongebob

No comments: