Wednesday, 8 June 2011

down tahap cicak tertelan jagung!

Down
assalamualaikum semua


aku tak tau trend ke pe sekarang 
*trend nak mengata muka aku

pelik bin ajaib betol la
aku malas nak cakap baik-baik 
kita buat baik orang pijak kepala
sakit jiwa dan perasaan aku

aku tau aku hodoh burok hina kan
kau tu yang paling sempurna and cantek dalam dunia nie kann
weyyy walau pun aku tak ada rupe macam model
tapi aku tak ada la nak cakap sampai orang terase
muka aku nie ALLAH dah bagi macam nie
bukan aku yang buat muka aku

sebab kau la aku jadi down gilerrr
sebab kau jugak la aku tak confident dengan diri aku sendiri
aku tak kacau hidup kau
kau jangan ganggu kehidupan aku
biarla aku nak buat muka bajet comel
walaupun aku tak comel macam kau kan
muka aku suka hati aku la

nota maut : sape yang makan petai molot dia la yang berbau

maaflah kepada sesape yang kurang enak baca entry nie
mood sedihhh sangat plus gerammmm
sape ley kasi pinjam bahu,nak nanges sat
uwaaaaaaa :'(


6 comments:

nurulshahairy said...

nah.. amik.. huhu.. cool babe ! :)

princess pink said...

bahu ang busuk..
hehehe

nurulshahairy said...

dh org bg.. bnyk bunyik plak dy.. HAHA

Redbloodsnow said...

down tahap cicak telan jagung??/ haha..magin seketika akak kau! hahaha :P

Normaizatul Izma said...

lawak la entry thp cicak tertelan jagung pape pun blog comel sngat :)

Normaizatul Izma said...

thp cicak terteln jagung lawak la entry pape pun blog comel sngat :)