Tuesday, 7 June 2011

gua memang tak puas hati

Peace Yawww
assalamualaikum semua
hye semua

*muka tak puas hati nie derr

gua memang tak puas hati la same sorang budak nie
kalau gua jumpa dia memang gua gigit dia la
lu orang mau tau ka sape budak tu
ini dia

|
|
|
|
|
|
|
*haish senyum lak dia

*aumm cakkk

*malu-malu

*termenung sat

memang tak puas hati la dengan dia
tak puas hati sebab dia comel sangat
nama si comel nie NUR AFRINA DAMIA

haishhh geram nya dengan dia nie


tengok la kerenah dia nie
selalu sangat buat molot itik tu
gerammmmm nyeeeeee
*nyot nyot pingu pingu

*sama tak molot dia dengan pingu
hihihihihi

p/s : si comel nie my anak sedare








7 comments:

nurulshahairy said...

sangat suke dgn pipi die ! huhu

princess pink said...

aku lagi sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

abglan said...

Hehe.. comey. Kecik² dah padai posing..

princess pink said...

budak zmn sekrg..
byk mnum susu lembu nie..hehehe

Redbloodsnow said...

alolololo...comelnya diaaa. geget kang pipi tu baru tahu..hehe

lizz said...

cutenyer baby ni..nak cubit pipi boleh...salam kenak adik yang comel...

princess pink said...

salam perkenalan..
:)