Tuesday, 31 May 2011

bila bosan


assalamualaikum semua
watcha d0ink?

haish b0san sangat bila tak ada mende nak buat
h0pe cepat la dapat kerja
aminnn~

korang layan maharaja lawak tak?
mesti ada yang layan ada yang tak kan
huda kalau b0san mesti tengok maharaja lawak dekat y0utube
dalam banyak-banyak pelawak dalam tu
huda paling suke JAMBU

lawak diorang memang terbaeekk
sampai kejang urat usus huda

lawak diorang yang paling huda suka
masa minggu ke 9
memang lawak gilerrr


kalau korang nak tengok p la rerajin search dekat youtube tu

bagi huda yang best dalam maharaja lawak
Jambu
Jozan
Sepah

dulu nabil memang best
tapi makin lama huda tengok......
LU FIKIRLA SENDIRI


p/s : kalau dah glamer tu jangan la kite lupa asal usul kita

1 comment:

misz fae said...

blogwalking!;)
singgah baca entry!;)

meh singgah blog fae :

http://fzhjmldn.blogspot.com/